4 клас 7 урок Інформатика "Інструктаж з БЖД. Робота з абзацами. Збереження текстового документа"

 

 4 клас

Інформатика

Урок №7

Тема: 

Інструктаж з БЖД.

Робота з абзацами. 

Збереження текстового документа.

Мета: згадати правила безпечної поведінки під час роботи з комп'ютером, cкладові вікна текстового редактора, навчатися відрізняти судження від факту, працювати з абзацами у текстовому документі, зберігати його, виконати практичну роботу.

Повторення вивченого 


Робота у підручнику 

https://pidruchnyk.com.ua/651-nformatika-morze-4-klas.html


с.22-25

Знати відповідь на запитання:

- Які правила безпечного користування інтернетом ти дізнався (-лася)?

- Що таке авторське право? (с.30)


Як дотримуватися авторських прав? 

(с.30-31)


- Коли можна не запитувати дозволу в автора?


- Що таке текстовий редактор?


Це програма, призначена для створення й опрацювання текстів.

Як називається текстовий редактор?

Microsoft Office Word

Назвыть елементи вікна текстового редактора Microsoft Office Word:

Як зберегти текстовий документ?



Щоб створити абзац, потрібно натиснути клавішу Enter.


Для відступу на лінійці, що знаходиться у верхній частині робочої області текстового редактора, відвести лівий верхній курсор вправо на потрібну відстань.

(с. 35-41)

 Прочитайте і дайте відповідь на запитання:

- Які рекомендації є для оцінювання сайтів?

 - Чим відрізняється факт від судження?


Запис у зошитах

13 жовтня
Чи завжди слід довіряти інформації з інтернету?

Факт - це твердження, правдивість якого доведена. 

Судження - це особиста думка людини. 

Щоб відрізнити судження від факту, потрібно: 

1. Знайти підтвердження інформації у 3 різних популярних джерелах. 

2. Перевірити саме джерело (вказане авторство, el-адреса, дата створення). 

3. Об'єктивність інформації (без особистого ставлення, емоцій). 

4. Актуальність інформації (не застаріла).




Інструктаж з БЖД


№1 Тренажер

У програмі "Клавіатурний тренажер" за посиланням

https://www.ratatype.ua/typing-test/test/ 

набрати текст на швидкість та правильність

№2. Тест 
"Як безпечно знаходити освітню інформацію в інтернеті?" 

https://forms.gle/ZFNm3d53ZvmiWfN29


№3. Інтерактивна вправа

 "Авторське право"

https://learningapps.org/watch?app=14715610


№4. Інтерактивна вправа 

"Вікно текстового редактора"

https://learningapps.org/2737342


Практична робота 

Скопіюйте текст казки, вставте в документ Microsoft Office Word 
та відступіть у розповіді 5 абзаців.

 Збережіть та надішліть в особисті повідомлення:
Перегляд файлу

                                                            ОЛЕ-ЛУКОЙЄ

Ганс Християн Андерсен


Нема нікого у світі, хто знав би стільки казок, як Оле-Лукойє! На це він справді мастак! Коли увечері діти сидять собі спокійненько за столом на своїх стільчиках, з’являється Оле-Лукойє. Він піднімається по сходах зовсім нечутно, бо йде в самих панчохах, відчиняє тихесенько двері і — фур! — бризкає дітям в очі солодке молоко — такими дрібними-дрібними бризками. Він тільки хоче, щоб малі цілком заспокоїлися, а для цього їх треба покласти спати в ліжка. Вони тихо лежатимуть, і він зможе розповідати їм свої казки. Коли діти поснуть, Оле-Лукойє сідає на їхньому ліжку. Під пахвами у нього парасольки. На одній намальовано багато-багато малюнків. Цю парасолю він розкриває над хорошими дітьми, і їм цілу ніч сняться чарівні казки. А на іншій парасольці — ну, нічогісінько нема! Оле його розкриває над неслухняними пустунами, і вони цілу ніч просплять, як колоди, і нічого цікавого не побачать уві сні.

 Фізкультхвилинка 

Перегляд відео

Вправа № 1 (с.37)

"Сайт про тварин" 

 https://youtu.be/C9OypU5YeHs?si=yrkVNJoOWT2EZyHa


Підсумок:
- Як створити абзаци у текстовому документі?

- Як оцінювати достовірність інформації на сайтах? (с.35-37)


Домашнє завдання: 

Прочитати с.34-37, 

знати рекомендації з оцінювання сайтів.

Вправа №2 "Знахідка" (с.37)

 Перейти за посиланням та дати відповідь на питання вправи.

https://sites.google.com/site/naszoopark/home


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

4 клас 6 урок Інформатика "Інструктаж з БДЖ. Створення текстового документа. Редагування тексту"

2 клас 11 урок Інформатика "Інструктаж з БЖД. Графічний редактор. Інструменти графічного редактора. Олівець та пензлик"

5 клас 5 урок Інформатика "Інструктаж з БЖД. Постановка проблеми. Закономірності"