6 клас 3 урок Інформатика "Інструктаж з БЖД. Інформаційні системи"

 6 клас

Інформатика

Урок № 3

Тема уроку: 

Інструктаж з БЖД. Інформаційні системи

Мета: Формування компетентностей:

предметна компетентність:
 навчальна: сформувати вміння моделювати роботу простої інформаційної системи;
ü розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати;
 виховна: виховувати інформаційну культуру, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.
ключові компетентності:
 спілкування державною мовою: формувати вміння висловлюватися та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій із використанням відповідної технології;
 уміння вчитися впродовж життя: сприяти усвідомленню відповідальності за власне навчання.


Перевірка домашнього завдання 

(с.10 №10)



 Нагадаємо види інформаційних процесів та співвіднесемо пристрої до кожного з них:

1. Пошук інформації  - 2, 6, 9.
2. Отримання інформації - ... .
3. Збереження інформації - ... .
4. Передавання інформації - ... .
5. Опрацювання інформації - ... .
6. Захист інформації - ... .

Презентація 

"Інформаційні системи"



Робота у підручнику 

"Інформатика 6 клас" 

на с. 11-18

Покликання на онлайн підручник:

 https://pidruchnyk.com.ua/2685-informatyka-6-klas-morze-2023.htm




Запис у зошити

 Сімнадцяте вересня 

Інформаційна система — система, що здійснює або в якій відбуваються інформаційні процеси (збирання, пошук, оброблення, пересилання інформації тощо).

Складові інформаційної системи:

1.  Апаратна і програмна ехнічна)

2. Дані (інформаційна підтримка: доступ до даних, паролі, шифрування, копіювання, відновлення, фізичне зберігання)
3. Процедури і люди (підтримка з боку людей: залучення і навчання користувачів та адміністраторів, розробка алгоритмів використання, адміністрування, оцінка, звітність).


Приклади інформаційних систем, що ми спостерігаємо щодня:



Електронні матеріали до теми доступні за покликанням:

https://cutt.ly/K0ej1yv

Інструктаж з БЖД

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм.


№1. Інтерактивна вправа 

https://learningapps.org/watch?v=p74npzwyk22




"2. "Електронний магазин"

(с.14 №1)



Перейди за покликанням

https://cutt.ly/K0ej1yv

та ввійди в папку "Для учня" - "Відкриття 3".

Відкрий презентацію та введи потрібні підписи

https://cutt.ly/K0ej1yv




№3. Складання структури замовлення квитка онлайн

(с.15 №3)




Структура замовлення квитка:

*Апаратна складова (ноутбук, смартфон)

*програмна (запис диспечером чи самостійно клієнтом даних)

*процедури (алгоритм замовлення послуги)

*дані (доступ до приватної інформації)

*апаратна складова (роздруківка квитка, ідентифікація його пасажиром у провідника). 


4. Персональний кабінет здоров'я

(с.15-16 №4) 

 Уявіть, що вам потрібно здати аналізи в медичній лабораторії.




5. Спрогнозуй які процеси відбуваються у роботі інформаційної системи «Транспорт Одеси». 
(с.16 №5)
Подай опис процесів у вибраній самостійно програмі.

Скористайся посиланням https://www.eway.in.ua/ua/cities/odesa/routes






6. 

(с. 16 №6)

Спрогнозуй, яке технічне забезпечення має бути в інформаційній системі відстеження погодніх явищ https://cutt.ly/d8XKecW

Подай опис у самостійно вибраній програмі.


Підсумок:

- Для чого потрібні інформаційні системи?


Домашнє завдання: 

Прочитати с. 11-14, знати компоненти інформаційної системи,


виконати № 5 на с. 16 

Результати виконання закріпи на Дошці Padlet для учнів І групи 6-А класу 

Зроблено в Padlet

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

4 клас 6 урок Інформатика "Інструктаж з БДЖ. Створення текстового документа. Редагування тексту"

2 клас 11 урок Інформатика "Інструктаж з БЖД. Графічний редактор. Інструменти графічного редактора. Олівець та пензлик"

5 клас 5 урок Інформатика "Інструктаж з БЖД. Постановка проблеми. Закономірності"